1. Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu hesap sayfanızdan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz bir araya getirildiğinde, durum “tamamlandı” olarak değişecektir. Ardından, izleme ve takip kodu içeren bir gönderi onayı alacaksınız. Paketinizi takip sayfasından takip edebilirsiniz.

2. Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Bir ürünü aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler giyilmemeli veya yıkanmamalıdır. Beklentilerinize uyup uymadıklarını veya karşılayıp karşılamadığını görmek için ürünleri deneyebilirsiniz ama bunları iade etmeyi düşünüyorsanız, lütfen herhangi bir giysi parçasının hoş olmayan kokular içermediğinden emin olunuz. İade edilen tüm kıyafetlerde leke ve koku olup olmadığını kontrol ederiz. Öğeleri orijinal etiketleriyle orijinal paketlerine sardığınızdan emin olun. Ekteki iade formunu doldurun ve iade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte kutuya koyun. Siparişinizi iade etmek için üç seçeneğiniz vardır. Daha fazla bilgi için, ‘İade seçenekleri nelerdir?’ Konusuna bakın. Paketinizde bir İade etiketi bulacaksınız. Paketleri farklı bir kurye kullanarak iade etme riski size aittir.

3. Teslim süresi nedir?

Stoktaki ürünlerin çoğu, siparişiniz İstanbul’daki depomuzdan gönderildikten sonra 2-6 iş günü içinde elinize ulaşır. (“İş günleri”, tatiller hariç Pazartesi-Cuma anlamına gelir.) Teslimat süreleri varış yerine göre değiştiğinden, en doğru tahmin kargo onayında verilmektedir. Takip bilgileri genellikle siparişinizi verdikten 48 saat sonra görünür hale gelir. Lütfen unutmayın: Öğelerinizi tahmini süre içinde teslim etmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışsak da, teslimat tarihleri ​​garanti edilmez.

4. Nasıl hesap oluşturabilirim?

Sağ üst köşedeki ‘Oturum Aç’ı tıklayın ve’ Hesap oluştur’u seçin.

5. Bilgilerimi nerede değiştirebilirim?

Kişisel bilgilerinizi Boris Becker hesabınızda değiştirebilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra, kişisel bilgilerinizi değiştirmek için ‘Hesabım’a gidin.